- DANIELLA -

- DANIELLA -
Det sägs att kärlek lovar stort, men håller tunt. Man kan kalla det förnuft, men aldrig sunt. . .

tisdag 2 mars 2010

Vårkänslor

Idag fick jag vårkänslor för första gången i år. Jag och Zelda var inne i stan och fixade mina naglar hos världens bästa nagelteknolog Sarah :)
Eftersom Mikael inte kommit hem än fick vi åka kommunalt, så då fick vi känna på våren litegrann.
Fågelsång och solsken, det gillar vi :)
Tyvärr ingen värme än, kände mig blå när jag kom hem. Brrr!

Snart kommer baby hem, så ska vi laga mat.
Känner mig helt tom på idéer bara, vad ska man laga ikväll?

Kanske slänger ihop nån sallad bara. Har ingen energi alls idag, känns det som.
Zelda har slocknat nu. Helt slut efter en dag ute i kylan.

Häpp, inget spännande här idag. Ha en härlig kväll!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar