- DANIELLA -

- DANIELLA -
Det sägs att kärlek lovar stort, men håller tunt. Man kan kalla det förnuft, men aldrig sunt. . .

onsdag 20 januari 2010

Exhausted.

Kom precis hem efter en riktigt lång dag.
Har fortfarande ont i pannan, men det blev ingen jättebula som jag trott.
Den syns mest när man tittar i profil och om jag rynkar ögonbrynen, haha.

Nu sitter jag i soffan och har tryckt i mig en banan o ett glas blåbärssoppa. Blodsockernivån var långt under skosulorna innan, och det är inte roligt att umgås med mig i det läget vill jag lova. Min kära man lagar mat idag. Ska bli så sjukt gott!

Gick upp i morse och körde core ball-passet. Haha, det var nog en syn för gudarna. Har kommit på att jag är rädd för bollen sen jag och Emelie gick på pilates en gång och jag flög ner i golvet när man skulle "hoppa" upp från stående på alla fyra, med bollen bakom sig, och landa med fötterna rakt på så man står i planka. Bollen flög åt ett håll, mattan åt ett annat, och jag åkte ner i golvet rätt på knäna. Fetingblåmärken blev resultatet efter det passet.
Men core ballen blir nog kul bara jag vågar "lita" mer på pilatesbollen, haha. Det är rätt nice att träna på morgonen i alla fall.

Häpp, jag är helt jäkla utmattad efter denna dag på jobbet. I morgon kommer min underbara vän Christine hit från Danmark och ska hälsa på. Hon pluggar till läkare i Köpenhamn. Har inte träffat henne sedan i somras då vi såg U2 på Ullevi. Magisk night, by the way.

Dagens positiva:
(två saker)
  • Jag slipper stänga i morgon, så jag kan åka från jobbet och hämta Christine vid 17 istället
  • Mikael lagar mat idag och det verkar bli yummie.
(okej, tre saker då)

  • Snart är jag inte hungrig längre. Salvation is coming!

Ha en fin kväll, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar